Skadad ♂

Igar va vi och bada och hade det skitkul enda fram tills klockan 1 ungefar for da
skulle jag upp och hoppa fran ett trad som vaxer ut ur floden och ar ca 9 meter hogt. :P
(vi hoppar dar varje ar)

Och vi hoppa ett par ganger och sa och vi skulle tillslut hoppa upp i ekan och ro tillbaks :P
Versta amazonas jag svar! :P

Anyhow, jag klattar upp nere vid rotterna och halkar till
och min fot slinter rakt pa en gren som sticker och sjalvklart
sa akte den grenen rakt upp i min fot och gjorde ett sar som ee
ca 1 cm brett och 1.5 cm djup :D

som tur ee sa ar en av vara kompisar har med fran tyskland och hon
ee sjuk syster och hade lite saker i bilen som hon direkt tvatta rent saret med och
satte pa JOD-salva och tjockt plaster och bandage for att halla skiten pa plats..
Va lite kul nar hon korde in desinfektionsservetter i saret pa mig.
SVED RATT GOTT VILL JAG LOVA!
Haltar lite nu for att det gor ont att trampa men annars ee de ok :P

BTW kommer hem senast pa Torsdag nesta vecka!
pa fredag ere grill chill med vanner :D <3

Ikvall ere fest dags! Dags att dra till rejalt nastsista dagen har iar:P
Passa pa medans det ar billigt liksom :P haha :D

Hare bast vanner! xx



Kommentarer
Postat av: snygg-thom

det är rätt duktigt att du lyckas få en gren i foten lixom!

2008-08-03 @ 12:49:49
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0