Derventa

jaa da sitter man har igen och det blev en henna tattoo,
mitt namn pa underarmen med romerska bokstaver :P

sitter pa internetcafe med min van Dino : )xD
Idag ar det varmt men bara massa moln
och regnet ar precis pavag att borja >_>

igar kom vi tillbaks fran kroatien efter en underbar
vecka pa kusten i Tučepi!
Traffa en hel del nytt folk bland annat fran
london, osterrike, austrilen med flera :P

Idag blire la chill om det inte ar ngt pa G i stan :P
Folk finns det iaf att va med :D

har aven inskaffat ett bosniskt nummer eftersom mitt svenska
ar inaktiverat >_>
nr ar: 0038766677885

Imorn ska jag till Beograd over dagen och traffa min farfar som jag
for ovrigt inte sett pa en ca 7-8 ar >_> kanns vart NOT! :<

aja inget mer vettigt att skriva har :P hare bra kera venner <3

saknar dig liten <3 Langtar efter dig sa in i fanken <3 pussar <3(F)
hejs svejs : >

Kommentarer
Postat av: snygg-thom

haha du är så rolig! ;>

2008-07-22 @ 21:29:50
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: snygg-thom

dock är jag besviken på dej :O

2008-07-24 @ 00:02:09
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0