Schtek!

Idag va det återigen en såndär fin och varm dag.
Tiden på jobbet gick fort trots att det inte va sådär kul att
jobba pga det fina vädret ute! :D

Övningskörde till vara idag och jag säger då bara FUCK OFF,
så jävla sämst på att skylta! Förövrigt gick det bra :D

KOmmer och möter Peter, GRATTIS TILL KÖRKORTET! förövrigt.
Åkte runt med han lite, sen åkte vi till oltorp och softa med ngra.

Nu sitter jag och väntar på att lägga mig, upp och jobba imorn igen.
Mindre än en vecka till Bosnien & Kroatien <3
Semesterlunch på jobbet imorn även, såååå gott om man säger så!

Saknar liten<3

Hoppas ni haft det lika trevligt som jag har ;) Om inte, synd typ...

Hejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0