Thom!

Tycker inte du ska vara besviken : > Jag saknar dig ;) Om det var det du ville -->hora<-- DOH!
Blir smisk pa dig ;) Mowahaha xD

Igar ville jag skera mig hela tiden fucking shit!
Va i serbien hos min farfar och jag har ingen anin om vf jag akte med ens!
hatar gubben! forst fraga han "vems son ar du"!? Jag menar WTF DOH!
Sen det enda jag sa va "hej hur mar du?" och satt och spela spel
pa min mobil i ca 6 timmar SOOOOOOOOOO FUN!!! NOT>_>
sen akte vi antligen hem och da gallde utgang!

10:- ingang + promotion pa Beer :O Loves it ! :D
Och best av allt va att det var Pumor som dansade runt stanger <3
Idag ee det boooooooooooring regn och inget folk /slitwrists >_>

Langtar hem till er underbara manniskor ! :>

Matilda och ni hoppas ni hade det bra pa Tylosand :> Kollade pa lite bilder och det
verkar som ni haft det bra :D

Liten idag skaffade jag aven overraskningen at dig och hoppas du kommer bli glad <3
Saknar dig ngt sa oerhort! :> Pussar till dig <3

Hare gott folk :>! Hejs SVEJS! :>

P.S.!Maste bara papeka att jag hatar att dom sista 3 bokstaverna fran svenskan fattas har och att dom inter har ngn ordning alls i internetcafet utan alla roker och folk sitter pa varandra >_> /kill D.S.!


Kommentarer
Postat av: snygg-thom

jag älskar att inte du kan skriva åäö!

och vad gullig du är ;> hihi

2008-07-24 @ 13:14:50
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/
Postat av: snygg-thom

jag saknar dej också dino!

2008-07-24 @ 13:15:49
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0